marți, 18 septembrie 2007

cainele navetist ...


Salutare si cer scuze celor care i-am introdus mai tarziu in blog, dar avusesem ceva treaba si nu am mai apucat, v-am lasat oricum mesaje pe blog, doar lui Radubu, care avea ceva la blog ca nu reuseam sa-i scriu , iar Oanei, careia ii observasem mutarea catre alta adresa de blog si facusem deja modificarea, nu am mai reusit sa-i accesez blogul....nu stiu din ce motive. Dar se poate verifica , am facut modificarile deja.

Azi, doar o scurta povestioara care azi m-a amuzat foarte tare....
Mergeam dimineata la servici, iar dupa ce iesisem din metrou am urcat in autobuz, mai aveam de mers vreo cateva statii..........
Nu stiam de ce, dar lumea era foarte zambitoare, auzeam cate un raset...si nu stiam ca de ce...
Undeva la o jumatate de pas de mine, chiar daca autobuzul era putin inghesuit, jos de-a lungul podelei, statea intins un caine alb, vagabond, care se pare ca se saturase de inghesuiala din Piata Romana si se urcase in autobus de buna voie si nesilit de nimeni sa mearga cu Nasu' vreo cateva statii, putin intr-o zona mai civilizata a orasului...
Faza cea mai tare era cand acesta cu toate ca statea fara sa aiba nici o treaba cu nimeni , nu il durea nicaieri de nimic, din cand in cand , cand urma vreo statie se ridica instinctual si se deplasa un pas sau doi pana la usa, si se uita pe geam afara, parca ar fi fost mare cunoscator al zonei si un mare navetist, care era obisnuit deja cu calatoria cu autobuzele, si parca se uita si isi spunea oarecum in mintea lui....ia sa vedem mai, oare ce statie urmeaza???
Dupa care, vazand peisajul de afara se aseza la loc. In fine cand autobusul ajunsese pe undeva la inceputul zonei Baneasa, el cobori in cele din urma , lumea vorbind cu voce tare, ca acum urmeaza sa coboare si sa se deplaseze pana la Aurel Vlaicu sa ia si metroul o statie pana in Aviatorilor...
Ce mai catelul era nostim de tot si nu avea nici o treaba parca se afla in sejur pe undeva ....


V-am salutat !

8 comentarii:

Anonim spunea...

Io cred ca se ducea la Directia Impozite ! Alfel nu avea cum sa fiea sa ingrijoray si sa se uite la fiecare statie daca a ajuns !
:))

Radubu spunea...

S-ar putea sa aiba dreptate Artistu! Cainii astia sunt din ce in ce mai integrati in orase! Maine poimaine isi cumpara garsoniere ori masini. Probabil ca se vor casatori la primarie si nu ca acum pe strada sau pe camp.

Anonim spunea...

Lasa cainele in pace, ca fac crima de om :) . Cat despre site, merge. Azi a picat rds-ul in Pitesti, probabil de aia nu a functionat si fiind pe serverul propriu nu a scapat de atacul terorist.

broxigard spunea...

treaba este ca in Bucuresti, fata de alte orase, acesti caini sunt lasati in pace, multi fiind ingrijiti de fiecare locatar in parte.
ba chiar o duc foarte bine multi dintre ei.
cand ma mutasem, la fel ca in oricare parte a orasului si blocul meu are doi caini.
unul dintre ei este chiar foarte feroce, seamana cu acel caine sur din Mexicanul....nu stiu care a vazut filmul..... si chestia a fost ca a trebuit sa ma pun bine cu el, ca sa ma lase sa trec si sa intru in bloc.
pur si simplu nu indrazneam. parea destul de bine hranit si avea niste colti....
iar fiindca am mai avut de a face cu caini la viata mea, chiar am fost muscat de unul , am luat antirabice 8 saptamani in brat , am invatat un lucru. nu trebuie sa simta frica.... daca te-a simtit ca ti-e frica este mult mai rau si mai mult ca sigur ca o patesti.
eu m-am lecuit iar daca sunt atacat , nu dau nici macar un centimetru inapoi, mai bine il infrunt.
chestia e ca nu trebuie provocati, trebuie sa eviti sa il privesti indelung in ochi, decat daca il cunosti.
desi sunt un iubitor de caini chiar si dupa ce am fost muscat sunt tot timpul pregatit de un sut strasnic daca se apropie si vad pe fata lui ca are ganduri.....necurate :-)), dar nu a mai fost cazul de atunci..... chiar nu am avut probleme cu ei...pentru ca sunt destul de calmi majoritatea.

Anonim spunea...

Este adevarat, mai bine ii infrunti decat sa incerci altceva. Daca nu este turbat, sau bolnav pe la neuroni, principala sa grija nu vei fi tu, ci siguranta sa. Daca ii dovedesti prin o atitudine de om nebun ca esti in stare de orice, va da inapoi, te va ocholi chiar .. probabil ca asta va face. Daca cineva incearca, spune si o rugaciune inainte, asa preventiv.

Anonim spunea...

Mai scrie si tu ceva...

un simplu blog spunea...

..ce aveti mai cu cainele..poate avea vreo treaba urgenta!
Nu numai noi oamneii putem fi stresati...o fi avand pui de hranit..teritoriu de aparat..:))

Anonim spunea...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor si nu numai.
Am vizionat cu atentie blogul tau si vreau sa spun ca am fost foarte fascinat de ceea ce am gasit. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Încep sa îl citesc cu drag.
Noi promovam la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tau ; am specificat sursa articolului si am deschis si un subiect pe baza acestuia. Daca doresti, poti sa ne recomanzi orice articol si noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face placere, de asemenea, sa stim ca ai dori sa ne sustii în acest proiect de radio si sa accepti o eventuala colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzeaza toate genurile de muzica, exceptând manele si piesele necenzurate, avem si câteva emisiuni, stiri etc. Ne-am propus sa realizam un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de sustinerea si ajutorul tau si al celorlalti colegi bloggeri. Dorim sa cream o echipa numeroasa, de oameni cu un talent aparte si m-am gândit ca, poate, ai vrea sa ni te alaturi si sa colaboram, binenteles, pe unul dintre domeniile care îti place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile si modul de a gândi al bloggerilor si al ascultatorilor nostri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tau si sa ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un email asculta.whisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Multumesc,Cu stima Vlad!